Moderne konferanselokaler i hjertet av Oslo

Konferanse i Oslo

Anker Hotel ligger sentralt plassert i Oslo sentrum, og i gangavstand fra Jernbanetorget og Oslo Bussterminal. Dette gjør Anker Hotel til det perfekte hotellet for dere som ønsker å kombinere jobb med fritid. Konferanseavdelingen var ferdig oppusset i begynnelsen av 2020 og har et åpent pauseområde der du kan slappe av i pausene med en kopp kaffe, og lekker pauseservering.  
 
Her kan du leie møterom, eller finne et hjørne i våre avslappende fellesområder med gratis wifi.
 
Vi har møtelokaler i ulike størrelser som egner seg godt til både små møter og større konferanser for opptil 150 personer. Store vinduer gir deg godt med dagslys og muligheten for å lufte litt ekstra under møtet.  Vi tilbyr flere ulike møtepakker, der dere kan finne den pakken som passer deres gruppe best. Om ingen av pakkene frister, sett sammen noe eget fra vår delikate konferansemeny. Vår konferanseavdeling er også behjelpelig med å skreddersy en løsning for akkurat deres arrangement. 

Ønsker du å booke ditt arrangement hos oss?

Leie møterom i Oslo?

Anker Hotel har tre moderne og lyse møterom for opptil 7 personer. Rommene har tilgang til 55-65″ monitor med lyd og dere kan lett koble dere opp med en av adapterne som finnes på møterommet. Alle våre møterom byr på dagslys, lystette gardiner og lys dimming. I disse møterommene sitter man på komfortable skinnstoler og har muligheten for å åpne vinduene for litt ekstra frisk luft. Møterommene leies ut på timesbasis eller for hele dager. 
Selv mindre møter trenger forfriskninger under en lang dag, hvorfor ikke bestille noe godt fra vår konferansemeny.  

Send forespørsel

Moderne konferanserom

Vi tilbyr flotte og luftige konferanserom som passer for dere som er mellom 8 og 60 personer. Disse konferanserommene har store vindusflater, som gir mye lys og en behagelig opplevelse gjennom dagen. Alle våre lokaler har lys dimming, lystette gardiner og aircondition. Lokalene er også utstyrt med blant annet flippover, 75 – 82″ monitorer og lydsystem. Dere kan enkelt koble dere opp mot våre monitorer ved hjelp av adapterne på lokalet. Ingen konferanse er komplett uten skikkelig servering og vi tilbyr flere fristende alternativer som kan velges fra vår konferansemeny. Ved større arrangement kan vi skreddersy løsninger for dere i samråd med hotellets kjøkken. 

Send forespørsel

Vårt største konferanserom

Vårt største og romsligste konferanserom er passende for opptil 150 personer. Konferanserommet har store vindusflater og lystette gardiner som gir et behagelig lys gjennom hele dagen. Konferanserommet er blant annet utstyr med to ekstra skjermer, flip-over, lerret, projektor og høyttalere. Nytt lydanlegg er på plass, med en håndholdt mikrofon og to headset mikrofoner. 
 
Dersom dere ønsker servering, tilbyr vi ulike, fristende alternativer som kan velges fra vår konferansemeny. Ved større arrangement kan vi skreddersy løsninger for dere i samråd med hotellets kjøkken. 

Send forespørsel

Servering

Et godt måltid kan være avgjørende for å gjennomføre et vellykket kurs eller møte. For lengre arrangement er middagen en viktig del av opplevelsen. Vi kan friste med en rikholdig konferansemeny bestående av blant annet lunsj- og middagsbuffet, wraps, focaccia, søte fristelser og kaffe/te. Vi tilpasser menyen etter allergier og ønsker, ved større arrangement kan vi skreddersy en egen løsninger som passer deres behov.

Se vår konferansemeny

Utvalgte konferansepakker

Vi har et bredt utvalg av konferansepakker til gunstige priser. Se våre bestselgende pakker under.

Liten morgenpakke

Inkluderer leie av konferanselokalet i inntil 4 timer, halvt rundstykke, kaffe og te hele konferansen, samt oppskåret frukt.

Fra 430,-

Liten heldagspakke

Inkluderer leie av konferanselokalet i inntil 8 timer, focaccia, kaffe og te under hele konferansen, samt to pauseserveringer.

Fra 560,-

Stor heldagspakke

Inkluderer leie av konferanselokalet i inntil 8 timer, dagens lunsj, kaffe og te under hele konferansen, samt to pauseserveringer.

Fra 710,-

«Var på 2 dagers konferanse. Flotte og lyse lokaler. Var også en egen krok hvor man kunne forsyne seg med noe varmt og drikke eller vann. Flott beliggenhet.»
-Linda, via Google Reviews

Opprett bedriftsavtale

Har din bedrift behov for overnatting i Oslo?
Med bedriftsavtale hos Anker Hotel får dere gunstige priser og høy kundeprioritet.

✓ Rabatterte priser på overnatting

✓ Fleksible betalingsløsninger

✓ Høy kundeprioritet med mulighet for særlige tilpasninger

✓ Gunstige konferansetilbud med skreddersydde løsninger

Et utvalg av våre rom

Dobbeltrom med utsikt

Superior Twin med sovesofa

Superior dobbeltrom

Book ditt arrangement hos Anker Hotel