Ofte stilte spørsmål

Informasjon om ditt opphold

Ofte stilte spørsmål

Vår resepsjon er døgnåpen og det er alltid noen tilstede for å kunne bistå deg med det du måtte trenge før, etter eller i løpet av ditt opphold hos oss.
Innsjekk begynner fra kl. 15.00 og utsjekk er frem til kl. 11.00 på avreisedagen.
Rom kan bestilles med eller uten frokost. Wifi er inkludert i prisen. Wifi er tilgjengelig på rommet og i våre fellesarealer. Dette er et åpent nettverk uten passord.
Vår bar, med alle rettigheter, ligger i lobbyen bak resepsjonen. Hotellbaren er åpen onsdag-torsdag 15:30 - 23:00 og fredag-lørdag 16:00 - 24:00.
Mandag-fredag 06:00 – 10:00 Lørdag-søndag 07:00 – 11:00
Bagasjeoppbevaring: Et oppbevaringsrom for bagasje er til disposisjon i resepsjonsområdet. Safe: Verdigjenstander kan oppbevares i hotellets safe. Kontakt resepsjonen. Hotellet er ikke ansvarlig for verdigjenstander som ligger på rommet.
Det finnes tilgjengelige parkeringsplasser utenfor hotellets inngang og i parkeringsgarasjen ved siden av hotellet. Parkeringsplassene disponeres og driftes av Aimo Park og billetter kjøpes på parkeringsautomat. Prisen er NOK 340,- per døgn eller du kan betale per time.
Ja. Vår konferanseavdeling består av møtelokaler med ulik størrelse og egner seg for mindre møter med få personer eller større arrangement for opp til 160 personer. Våre møterom leies ut hele dager eller på timesbasis. Vennligst kontakt resepsjonen for priser og tilgjengelighet.
Vi tar imot vask og rens på hverdager før kl. 08.00 for levering samme dag. Levering etter dette returneres neste dag. Prisoversikt og pose får du ved å kontakte resepsjonen. Vennligst noter at rens ikke hentes/leveres i helgene. Strykerom finnes i lobbyen.
Ja, vennligst kontakt resepsjonen for babyseng.
I resepsjonen har vi barbersaker, sysaker, tannbørste, tannkrem, ørepropper og dusjhette tilgjengelig uten omkostninger. I tillegg er det utlån av skjøteledninger, dyner, puter og håndklær. Vifte kan lånes i resepsjonen ved behov.
Utenom frokostserveringen er enkel servering og snacks tilgjengelig i resepsjonen/baren. Vannkoker kan lånes i resepsjonen. Te og kaffe medfølger.
Vi aksepterer alle vanlige kredittkort som Visa, Master Card, American Express og Diners Club.

Innsjekk og utsjekk

Innsjekk begynner fra kl. 15.00 og utsjekk er frem til kl. 11.00 på avreisedagen.
Siden vår resepsjon er døgnåpen, er ikke dette et problem. Dersom dere ankommer etter midnatt, kan dere gjerne sende oss en beskjed om dette. Vi behøver ikke beskjed om du ankommer før midnatt.
Dersom dere ønsker garantert tidlig innsjekk, kan dette bestilles mot en ekstra kostnad. Vi har også et bagasjerom våre gjester er velkomne til å bruke kostnadsfritt frem til rommet er klart for innsjekk.
Dersom dere ønsker å beholde rommet lenger enn kl. 11.00 på avreisedagen, kan dette bestilles mot en ekstra kostnad. Dere vil da disponere og ha fri tilgang til rommet frem til klokken 14.00 på avreisedagen.
Ja, vi har et bagasjerom som våre gjester kan benytte kostnadsfritt. Rommet er alltid låst, men siden alle våre gjester har tilgang til rommet ved behov, anbefaler vi at dere ikke oppbevarer verdisaker blant deres bagasje. Kontakt gjerne resepsjonen angående dette, så hjelper de dere videre med oppbevaring.

Reservasjoner

Her kan du finne mer informasjon om hvordan du finner enkleste reisevei til Anker Hotel.
Hvis du har bestilt ditt opphold via vår nettside eller direkte med oss kan du avbestille kostnadsfritt frem til 24 timer før ankomstdato. Merk at vi er tilgjengelige for salg via flere andre kanaler og avbestillingsreglene kan da variere avhengig av hvor du har bestilt ditt opphold.
Wifi er alltid inkludert i prisen og tilbys på hele hotellet.
Du kan bestille rom med eller uten frokost. Frokost serveres mellom 06:00 - 10:00 mandag til fredag og 07:00 - 11:00 lørdag og søndag. Dersom du har bestilt rom uten frokost er det ikke for sent å ombestemme seg. Frokost kan også kjøpes på hotellet.
Ja, vi har et bredt utvalg av allergivennlige produkter i vår frokostbuffet. Dette inkluderer blant annet ulike typer brød- og meieriprodukter. I tillegg til dette er alle matvarer merket, slik at du kan være sikker på hvilke allergener vårt utvalg inneholder. Ta gjerne kontakt med våre ansatte som hjelper deg videre ved eventuelle spørsmål.
Gjester over 18 år er velkomne til å sjekke inn hos oss. Barn/unge under 18 år må sjekke inn med foresatte.

Har du spørsmål?

Telefon
22 99 75 00